Post by cudalpatemptemp on Feb 9, 2022 19:06:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ekte penger gratis ▞▞▞
▞▞▞ Happy Hop: Kawaii Jump 2022 version ▞▞▞
Asommmmmmmmm
BESTE SPILL NOENSINNE
Chupapi-spillet jeg liker det
det er et søtt spill, bare annonsene er irriterende. mistet alle samleobjektene mine
horbelen den fortsetter som start med 222×××9000 mer enn du startet med hva
Det er så avhengighetsskapende!!!
Dette spillet er så søtt! Jeg elsker millioene, grafikken! Den er veldig bra og har aldri krasjet for meg en gang, selv om jeg har en Android! Jeg vil gjerne at flere spiller dette spillet og liker det. Jeg synes dette 2-mannsteamet gjorde en god jobb med spillet!
Jeg liker veldig godt dette spillet, karakterene er veldig søte og jeg liker at de har forskjellige kart og at du kan eie et hus. Det eneste jeg ikke liker med dette spillet er at når du kjøper en ny Mimo, får du noen ganger den samme karakteren og du får bare halvparten av pengene tilbake. Alt i alt er dette et bra spill
Hjemmeside > spill > Spillehall >Hoverboard Surfers 3D ... Spillehall. Oppdater : May 15, 2019. Krav : Android 4.0+ ... Happy Hop: Kawaii Jump
Det er et bra spill, men for mange annonser
Gr8 når du kjeder deg i bilen
Det er litt tregt. De forteller deg egentlig ikke hva du skal gjøre, men kontrollene er enkle uansett. Skjønt, skinnene er søte og designene er det også.
Hater de nye annonsene, de er altfor mange... Tenker på å avinstallere...
Jeg liker dette spillet, men det jeg ikke liker, du må få spill for å få en karriere, og det er veldig vanskelig å spille, jeg fortsetter å falle av!
Et bra spill om du kjeder deg.
Jeg elsker dette spillet, men jeg synes det blir litt kjedelig etter en stund. Jeg tror en god funksjon å legge til kan være om hver mimo du samler kunne få sitt eget rom? Eller kanskje hvis du gjorde rommene litt større, kunne mimoene dine gå rundt? det er likevel et flott spill.
jeg er litt kjedelig, men SUPER GØY.
Elsker spillet
😊😋😍 jeg er addik ted til shs
VELDIG SØT, annonsene er ikke så konstante, noen ganger er de irriterende, men alt er flott <33 Jeg elsker dette spillet.
Søt og morsom
Jeg elsker denne appen!! den er veldig søt og måten den designer alle karakterene på er perfeksjon. Ranger denne appen 5 og du bør prøve den! også
Supert denne appen er den gøyeste appen jeg har spilt bare at det er dumt at man må vente i 1 gang og 15 minutter☺😄😔
Jeg elsker det! Du kan få kostymer og kiste til møbler. Jeg elsker hvordan deres feriemøbler også! Den har annonser som suger, men mange spill har det, så jeg kan egentlig ikke klage. Alt i alt et utmerket spill! 5 stjerner!
Kjempesøt!!!!! Elsker det !!!!!!! Det er offline, avslappende og Kawaii anbefaler det virkelig
Denne spille er så gøy
Ja, jeg lekte kawaii kjøkken. Og det sto at hvis jeg lastet ned dette spillet, ville jeg få et gratis antrekk. Da jeg lastet ned dette spillet, ga det meg ikke gratisantrekket mitt!
dette spillet er søppel.
Um, jeg synes det er greit, men jeg hater hvordan det er tregt og ikke så spennende
I could watch Schindler's List and still be happy after reading this. ... Thank you for participating in the Blog Hop & offering a Great Giveaway,
Søt spill, men inneholder upassende annonser og for mange av dem er det et nei fra meg
Happy Hop: Kawaii Jump Arkade mkxw
Endless Fables 2: Frozen Path Sarguzasht uiig
Edit: Ok sååå.... Jeg har aldri fått med meg dette spillet er sååå langt! Så jeg bestemte meg for å få spillet igjen! Ingen oppdateringer og har sett det samme ut siden! Denne appen er fortsatt den søteste! Anbefales til alle som liker arkadespill!
DETTE SPILLET ER FANTASTISK!!! Jeg har nettopp installert appen i dag, og nå kan jeg ikke slutte å spille, jeg installerte også alle de andre spillene, og det er også flott, det er knapt noen tillegg, og jeg anbefaler appen
Dessverre får jeg ALDRI spille dette spillet. Hvorfor? Fordi det laster veldig sakte når jeg går inn i appen, blir skjermen svart og jeg vet at den lastes inn, men på kort tid sparker den meg ut! Jeg gjør ikke engang. Få det noen si at dette spillet er veldig søtt, men jeg fikk aldri spilt dette spillet... Jeg vil bare spille dette, vær så snill å fiks dette, jeg vet ikke engang om det er på telefonen min eller spillet, men vær så snill å fikse dette problemet!. ..
kul og cyot
det er så morsomt og super anbefalt
Jeg ville gitt 5 stjerner, siden kjøp av ekstra skins for penger gir mening for meg, men du ba meg laste ned et av de andre spillene dine for en skin, jeg gjorde det, men jeg mottar dem ikke skin. Selve spillet er søtt, enkelt og en stor tidssløser. Jeg er definitivt fornøyd med det!
Denne opplevelsen var fantastisk så søt og jeg elsker hvordan du kan ha et hjem Nydelig app så søt 😃😃😃😃😃😃😃💓
Hver gang jeg fullfører en runde, spilles det av en annonse. Grafikken er imidlertid bedårende og gameplayet er bra.
4 stjerner Jeg elsker det, men det gjør meg opprørt når det lukkes tilfeldig når jeg spiller noen ganger... (Oppdatering: Jeg elsker fortsatt spillet, men det har sluttet å åpne det på telefonen min... T^T)
Gutter, dette spillet er såååå kult og søtt, du bør laste ned det
Ok
Veldig søt, enkel, avhengighetsskapende. Annonsene er litt for hyppige og kan forsinke ved oppstart..men ikke noe plagsomt. Takk for de søte skapningene og dekorelementene ^.^
Morsomt spill med veldig søte karakterer. Flott spill når jeg kjeder meg eller ikke har noe å gjøre. Kunne gjøre med litt flere funksjoner.
Helt Super
Spill Kawaii Jump på FunnyGames gratis! Få direkte tilgang til dette online spillet i nettleseren - tilgjengelig uten nedlastninger! Ha det moro!
Happy Hop: Kawaii Jump আর্কেড wqj
Morsomt
👌 IKKE DÅRLIG
Android-Applikasjon Happy Jump Utviklet Av BruxaoGameDev Er Oppført Under Kategori Spillehall. Den Nåværende Versjonen Er 1.0.0 Utgitt 2020-08-07.
Kawaii Jump